عزیزانی که تمایل دارند در اجر اخروی روضه خوانی برای اهل بیت علیهم السلام شریک باشند و ما را جهت تامین هزینه های جاری سایت، تایپ مجالس روضه و... یاری فرمایند می توانند از طریق آیکونهای ذیل اقدام نمایند.

مسلمان شدن خانواده تایلندی در عاشورا

مسلمان شدن خانواده تایلندی در عاشورا

الشریف گفت: پدر و مادر من سال‌ها پیش با شرکت در مراسم عاشورا که یکی از دوستانشان در تایلند برگزار کرده بود، با دیدن صحنه‌های عزاداری روز عاشورا مسلمان شدند و به مذهب شیعه گرایش پیدا کردند.
وی افزود: پدر و مادر من دین بودایی داشتند، اما با دیدن یک مراسم عزاداری امام حسین علیه‌السلام به راحتی دین خود را تغییر دادند.
این تازه مسلمان شده تایلندی گفت: من از ابتدای نوجوانانی تا کنون با تبلیغات دین اسلام توانستم ۱۵ نفر از بودایان کشور تایلند را به دین اسلام گرایش بدهم؛ همچنین بیشتر از ۱۵۰ نفر از مردم اهل سنت را نیز با تبلیغات خود شیعه کنم.
الشریف افزود: ما در تبلیغاتمان بیشتر از قصه‌ها و عبرت‌های قرآن استفاده می‌کنیم که این شیوه تبلیغات مخصوصاً برای کودکان بسیار خوشایند است.
وی با بیان خاطره‌ای از تبلیغات خود و گرایش یک خانواده به دین اسلام گفت: برای فرزند یک خانواده قصه قرآنی را تعریف کردم و به او گفتم‌ این سرنوشت برای ما هم هست که تأثیر فراوانی بر روی کودک این خانواده گذاشت و او توانست پدر و مادرش را قانع کرده و به دین اسلام گرایش دهد.
این تازه مسلمان شده تایلندی گفت: کشور ایران کشور خوبی است و در دریای امنیت بسر می‌برد و می‌تواند الگو برای دیگر مسلمانان باشد.
الشریف خاطرنشان کرد: الان کشور ایران بیشتر از هر کشور دیگری در زمینه قرآن پیشرفت داشته و قاریان و حافظان خوبی را تربیت کرده است.
وی در خصوص ادامه تبلیغات خود برای دین اسلام گفت: در صدد هستیم از طریق شبکه‌ تلویزیونی «هادی تی وی» که به هفت زبان دنیا برنامه دارد، تبلیغات دین اسلام را ادامه دهیم.

منبع: مشرق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.